Październik to na całym świecie miesiąc różowej wstążki. Czas poświęcony na działania podnoszące naszą świadomość dotyczącą RAKA PIERSI. Niestety rak piersi to drugi najczęściej diagnozowany rak na świecie. Dlatego jest mi niezmiernie miło pisać dziś dla Was na ten temat! Ten ciężki temat. Jednak każdy taki krok zbliża nas do wyeliminowania tej choroby z naszego życia! Ważna jest edukacja i zbieranie funduszy na badania medyczne.
Estee Lauder prowadzi Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi od 1992 roku. To kawał czasu, jednak jak widać nadal za mało! Musimy zrobić więcej. Musimy działać! Nie przechodźcie obojętnie obok sklepowych półek z różowymi wstążkami, nie ignorujcie Pań w drogeriach, które chcą Wam o tym opowiedzieć. To temat daleki dla nas wszystkich, do czasu, kiedy to spotka kogoś nam bardzo bliskiego. Nie chce wiedzieć jakie to uczucie, jak wiele łez przelewa się wtedy przez nasze policzki. Bo to musi być ciężkie. Dlatego przychodzę aby nakłaniać Was do działania!
POKONAJMY RAKA PIERSI.
RAZEM MAMY
WIĘKSZĄ SIŁĘ.
Akcja została zapoczątkowana przez synową Estée Lauder, panią Evelyn H. Lauder w 1992 roku. Symbolem zdrowych piersi i jednocześnie Kampanii stała się Różowa Wstążka, którą rozpropagowała Evelyn Lauder oraz redaktor naczelna miesięcznika o zdrowiu „SELF”.
Do akcji przyłączyło się wiele firm i instytucji: perfumeria Douglas i SEPHORA, Polskie Linie Lotnicze Lot, Eurolot, Medicover, Universal Music Polska oraz Ania Kruk, Wittchen i Yankee Candle! W Polsce fundusze ze sprzedaży limitowanych produktów z różową wstążką firma Estee Lauder Poland przekaże na badania nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1 prowadzone pod kierunkiem profesora Jana Lubińskiego, w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Będzie to 20% ceny każdego produktu.
To czas, kiedy możemy kupić produkty z różową wstążką i przeznaczyć je na prezenty dla bliskiej osoby w okresie Mikołaja czy Gwiazdki. To będzie prezent z wielką siłą.
Clinique Pink with a Purpose Long Last Lipstick – Power With Pink.
Limitowana edycja różowych szminek oferuje 8 godzin świeżego i ciepłego koloru. Umieszczona w wygodnej, różowej kosmetyczce.
Cena: 99 zł
Dostępna w limitowanej edycji buteleczka mieści podwójną dawkę nawilżenia, która zapewnia skórze poczucie komfortu przez cały dzień. Flakonik zdobi breloczek.
Cena: 185 zł (200ml – w cenie 125ml)
Estée Lauder Dream Pink Collection Evelyn Lauder i Elizabeth Hurley
Umieszczona w różowej kopertówce piękna kolekcja kosmetyków do makijażu: szminka Pure Color w limitowanym odcieniu Dream Pink oraz dwa miniaturowe lakiery do paznokci Pure Color w limitowanych odcieniach Blushing Lilac i Berry Hot. Cena: 150 zł
Opakowanie mieszczące limitowaną edycję serum zdobi łańcuszek z Różową Wstążką, który symbolizuje wsparcie dla osób walczących z rakiem piersi.
Cena: 430 zł (50ml
Uzdrawiająca wilgoć Hand Treatment działa kojąco na dłonie, chroni i odmładza najbardziej nawet przesuszoną skórę i zmniejsza widoczność starczych plam.
Cena: 215 zł (50ml) Wyłączność Douglas
Cena: 215 zł (50ml) Wyłączność Douglas
Lab Series Skincare For Men Pro LS All-in-One Face Treatment
Lekka, beztłuszczowa formuła nawilżająca na dzień, która koi, nawilża, matuje i wspomaga regenerację skóry.
Cena: 139 zł Wyłączność Douglas
Lekka, beztłuszczowa formuła nawilżająca na dzień, która koi, nawilża, matuje i wspomaga regenerację skóry.
Cena: 139 zł Wyłączność Douglas
Wittchen – Torebki z kolekcji Elegance Lato 2014
Świeca Pink Sands Yankee Candle – unoszący się w powietrzu aromat drzewa cytrusowego, różowych kwiatów oraz pikantnej wanilii przywodzi na myśl zapach ciepłej, egzotycznej wyspy i jest prawdziwą ucztą dla zmysłów.
Cena: 80 zł (średnia wielkość)
ANIA KRUK bransoletka z limitowanej edycji, z ręcznie wybitym napisem – BE STRONG – i regulowanym zapięciem. Do wyboru gotowy tekst inspiracyjny oraz możliwość wybicia wymyślonego przez siebie napisu.
PŁYTA „PINK IN PINK4” Wyjątkowym elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi będzie czwarta edycja płyty muzycznej „PINK in PINK4 Maciej Ulewicz prezentuje….”, stworzona wspólnie z Universal Music Polska. Dzięki szerokiemu i intensywnemu wsparciu Patronów Mediowych informacja o Kampanii i o płycie dotrze do kilku milionów osób!
A teraz zobaczcie film akcji BCACampaign, gdzie rodziny opowiadają swoje historie choroby:
ZACHĘCAM DO ZAKUPU!
RAZEM MAMY
WIĘKSZĄ SIŁĘ!
Genialna akcja, którą warto poprzeć ! :)
OdpowiedzUsuńSuper! Spośród tych produktów każdy znajdzie coś dla siebie. Fajnie, że znalazły się tam nawet torebki czy świeca, a nie tylko kosmetyki :) Rzeczywiście są to fajne pomysły na prezenty dla bliskich - może też im przypomną o konieczności regularnego badania się :)
OdpowiedzUsuńBardzo cieszą mnie takie akcje. Zwłaszcza to, że pieniądze są przekazywane najlepszej klinice w Polsce w leczeniu nowotworów piersi, dzięki której moja mama ma szansę na powrót do zdrowia. A ja sama, mogłam przejść badania genetyczne.Pozdrawiam, P.
OdpowiedzUsuńP. ogromnie Ci dziękuję, że napisałaś :) ucieszyłam się ogromnie z tego faktu!!!!!!
UsuńJesteś właśnie tym celem dla jakiego pisze takie teksty na blogu!
Tym bardziej nakłaniam wszystkich innych do zakupów TREAZ, bo KIEDYŚ wasze zakupy mogą przyczynić się dla pokolenia!
Trzeba się badać, badać i jeszcze raz badać :)))
OdpowiedzUsuńAlice ♥
Uwielbiam takie akcje, które mają na celu niesienie pomocy potrzebującym, dodatkowo nas uświadamiając! :)
OdpowiedzUsuńO tak! o to właśnie chodzi :)
Usuńi nie można się bać lekarzy!