Czas pokonać raka piersi!
W tym roku kampania na rzecz walki
z rakiem piersi świętuje swoje 25-leci
U podstaw Kampanii leży wizja jednej kobiety: Evelyn H. Lauder. Kobiety na całym świecie umierały na raka piersi, lecz nikt o tym otwacie nie mówił. Poruszona brakiem powszechnej świadomości na temat choroby oraz brakiem funduszy i środków niezbędnych do walki z tą chorobą, Evelyn postanowiła przyczynić się do rozwiązania problemu. Tak powstała Różowa Wstążka, a reszta jest już historią.
W 1992 r. zapoczątkowała Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies i wymyśliła Różową Wstążkę, którą wkrótce zaczęto wręczać klientkom odwiedzającym punkty sprzedaży na całym świecie. Po roku Evelyn założyła Fundację na rzecz Badań nad Rakiem Piersi (BCRF) – organizację charytatywną zbierającą fundusze w pełni przeznaczone na badania nad rakiem piersi.
Evelyn stoi u źródeł ruchu, który zjednoczył pracowników, klientów, kobiety, badaczy, decydentów oraz osoby dotknięte chorobą w jednym celu – znalezienia lekarstwa na tę chorobę.
Z okazji 25-lecia Kampanii pragniemy złożyć hołd dziedzictwu Evelyn i jej pionierskiej wizji. Dzięki niesłabnącemu wsparciu w zakresie badań, edukacji i opieki medycznej, globalne zaangażowanie Estée Lauder Companies w sprawę jest silniejsze niż kiedykolwiek przedtem
Obecnie, dzięki wysiłkom i zaangażowaniu Estee Lauder Companies Różowa Wstążka jest utożsamiana z walką z rakiem piersi.
- Na badania, edukację i opiekę medyczną na całym świecie zebrano 70 mln USD
- Za pośrednictwem BCRF ufundowano 225 grantów badawczych w dziedzinie medycyny ($56 mln spośród zebranych przez Fundację środków) co odpowiada 1,120,000 godzinom badań
- Doszło do przyspieszenia badań oraz postępów w dziedzinie walki z rakiem piersi, co przełożyło się na ratowanie życia i polepszenie opieki medycznej i jakości życia chorych
- W naszych punktach sprzedaży na całym świecie rozdano 150 mln różowych wstążek
- Na całym świecie podświetlono ponad 1000 budynków w ramach szerzenia świadomości na temat raka piersi oraz w hołdzie dla osób dotkniętych tą chorobą
- W trzeci piątek października ma miejsce Ogólnokrajowy Dzień Mammografii
- Kampania rozwija skrzydła – obecnie działa w ponad 70 krajach – i współpracuje z ponad 60-oma organizacjami walczącymi z rakiem piersi na całym świecie
- W projekt zaangażowanych jest 46,000 pracowników na całym świecie
- Kampanię wspiera 15 kultowych marek
Co roku wspieram kampanię i otaczam się produktami z różową wstążką. Październik może także stać się miesiącem, w którym zaczynamy komponować prezenty, które znajdą się pod choinką. I to prezenty z misją. Bo przecież pośród tak bogatego asortymentu znajdziemy coś dla każdego z naszych bliskich.
Limitowane serum Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex ll z różowym breloczkiem na klucze. Najlepsze serum w dorobku Estée Lauder - Advanced Night Repair – to propozycja na noc dla każdej kobiety. Maksymalizując moc naturalnych mechanizmów regeneracyjnych skóry zachodzących podczas snu, Advanced Night Repair zapewnia gładką, promienną, młodzieńczą cerę. Do jego limitowanej wersji dołączono różowy łańcuszek na klucze z trzema breloczkami, dzięki któremu klientki zyskują możliwość zamanifestowania swojego wsparcia dla kampanii na rzecz szerzenia świadomości raka piersi. Kropla błękitu symbolizuje cierpiących na raka piersi mężczyzn, którzy stanowią mniej niż 1% ogółu chorych.
Pink Ribbon Knockout Eyes Collection obejmuje paletę 8 najlepszych cieni do powiek Estee Lauder Pure Color Envy. Wygląd palety nawiązuje do tematu przewodniego kolekcji na 2017 rok. Zestaw obejmuje również tusz do rzęs Knockout Mascara, pędzel do cieni do powiek oraz miniaturę kredki Double Wear Eye Pencil. Produkty zapakowane w kosmetyczkę z motywem Różowej Wstążki.
W ramach wsparcia dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi La Mer oferuje limitowany słoiczek kultowego kremu Crème de la Mer. Dzięki legendarnemu Miracle Broth™, Crème de la Mer dysponuje mocą transformacji skóry. Już wkrótce po nałożeniu kremu, wygląd skóry poprawia się, zmarszczki, drobne linie ulegają wygładzeniu, a widoczność porów zmniejsza się. Efekt? Odmłodzona skóra. Krem odmładza nawet najbardziej przesuszone cery. Dzięki bogatemu w substancje odżywcze Miracle Broth™, który stanowi podstawę głębokich mocy transformacyjnych La Mer, skóra zyskuje nawilżenie, podrażnienia znikają i pojawia się blask.
Yankee Candle to światowy lider w produkcji świec i innych produktów zapachowych w sektorze premium. Wrażliwość na potrzeby klienta i wielka pasja napędzają do ciągłych poszukiwań. Wiecie jak bardzo kocham świece Yankee Candle. W tym roku zapach Yankee Candle Cherry Blossom został przyłączony do kampanii.
Co roku Clinique oferuje na rzecz Kampanii specjalną, limitowaną buteleczkę swojej przebojowej formuły Dramatically Different Moisturizing Lotion+, która łączy całodzienne nawilżanie z wzmacniającymi skórę składnikami zapewniającymi jej na długo młody wygląd, wzmacnia barierę ochronną skóry o 54% i zatrzymuje w jej obrębie wilgoć. Limitowaną wersję Dramatically Different Moisturizing Lotion+ od Clinique zdobi kółko na klucze z czterema breloczkami, w tym z propagującą walkę z rakiem piersi Różową Wstążką.
Poza kosmetykami mamy w tym roku jeszcze kilka bardzo kobiecych i niezastąpionych produktów. W ramach wspierania badań nad rakiem piesi marka LAMY oferuje dedykowane wieczne pióro model safari dostępne w kolorze białym i różowym. Dodatkowo idealnie do kompletu wpasuje się MOLESKINE czyli kultowy notatnik. Marka Wittchen stworzyła 2 unikatowe portfele w pastelowych kolorach pudrowego różu oraz głębokiej szarości. Będzie mi bardzo miło, jeśli znajdziecie dla siebie chociaż jeden produkt z różową wstążką, aby dzięki zakupowi wesprzeć akcję! Mam nadzieję, że za 25 lat rak piersi będzie tylko wspomnieniem i chciałabym dożyć momentu, kiedy ogłosimy, że mamy antidotum na raka! Razem mamy większą siłę!
Wspaniała akcja. Gdzie mozna kupić ten rozowy kubek?
OdpowiedzUsuńCudowna kobieca akcja! Podobają mi się takie inicjatywy A produkty- cudne, używając mamy na uwadze w jakiej sprawie walczymy..:)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam serdecznie,Cleo
www.justcleo.pl