Od wielu lat październik ma kolor różowy! Wszystko za sprawą Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies, która powstała 23 lata temu w Nowym Jorku, zapoczątkowana przez synową Estée Lauder, panią Evelyn H. Lauder, a która dzisiaj obecna jest na całym świecie. Symbolem zdrowych piersi i jednocześnie Kampanii stała się Różowa Wstążka, którą rozpropagowała Evelyn Lauder oraz redaktor naczelna miesięcznika o zdrowiu „SELF”. Celem Kampanii jest budowanie świadomości o problematy raka piersi oraz pokonanie raka piersi poprzez edukację i badania medyczne.
''Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę!''
Rak piersi, to drugi najcześciej diagnozowany rak na świecie . Kochani LICZY SIĘ KAŻDE DZIAŁANIE, które nas przybliża do wyeliminowania raka piersi. Jak co roku w perfumeriach znajdziecie produkty oznaczone różową wstążka, gdzie 20% ceny każdego produktu firma Estee Lauder przekaże na badania nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1. We wszystkich Perfumeriach Douglas oraz Perfumeriach Sephora na terenie całego kraju przy kasach rozdawane są charakterystyczne różowe wstążeczki, które od 1992 roku są symbolem Kampanii i międzynarodowym znakiem solidarności kobiet.
Produkty objęte akcją które mam tu na zdjęciach to z Estee Lauder ''Różowa Kolekcja Marzeń Evelyn Lauder & Elizabeth Hurley'' a w środku trzy mini szminki Pure Color Envy Sculpting Lipsticks w przebojowych odcieniach umieszczone w eleganckiej kosmetyczce.
Z serii Clinique mamy Róż z Misją. Umieszczony w poręcznej minikosmetyczce oczywiście w różowym kolorze Róż Clinique Cheek Pop w odcieniu Berry Pop zdobi wytłoczona w pudrze różowa wstążka.
Kupujcie różowe produkty, wszystkie oznaczone wstążką. Sprawcie aby Wasz makijaż miał przekaz! Aby to był makijaż z przesłaniem w szczytnym celu. Mówmy o tym głośno, pomagajmy. W naszych kosmetyczkach przecież zawsze czegoś brakuje, może akurat coś się kończy, a to idealny moment aby wesprzeć całą akcję. To doskonały czas aby uzupełnić kosmetyczki, oraz myśleć już o prezentach na święta. Bowiem w całym roku nie ma lepszego momentu niż ten teraz. To kosmetyki dla Was, a zebrane fundusze dla poprawienia życia kolejnych pokoleń! Wiem, że warto! Dlatego proszę Was nie zastanawiajcie się, a działajcie.
Z serii Clinique mamy Róż z Misją. Umieszczony w poręcznej minikosmetyczce oczywiście w różowym kolorze Róż Clinique Cheek Pop w odcieniu Berry Pop zdobi wytłoczona w pudrze różowa wstążka.
Kupujcie różowe produkty, wszystkie oznaczone wstążką. Sprawcie aby Wasz makijaż miał przekaz! Aby to był makijaż z przesłaniem w szczytnym celu. Mówmy o tym głośno, pomagajmy. W naszych kosmetyczkach przecież zawsze czegoś brakuje, może akurat coś się kończy, a to idealny moment aby wesprzeć całą akcję. To doskonały czas aby uzupełnić kosmetyczki, oraz myśleć już o prezentach na święta. Bowiem w całym roku nie ma lepszego momentu niż ten teraz. To kosmetyki dla Was, a zebrane fundusze dla poprawienia życia kolejnych pokoleń! Wiem, że warto! Dlatego proszę Was nie zastanawiajcie się, a działajcie.
W tym roku akcję wspierają również marki WITTCHEN tu pojawi się torebka i portfel, ANIA KRUK jak co roku wspiera akcje bransoletkami 'BE STRONG' i YANKEE CANDLE z różową świecą PINK SANDS, które część dochodu ze sprzedaży produktów przeznaczą na wsparcie Kampanii. Możemy sprawić sobie luksusową torebkę, różową bransoletkę i świecę o romantycznym zapachu, a przy okazji pomóc. Część dochodu ze sprzedaży gadżetów zostanie przekazana na badania w Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych.
A W Empikach i najlepszych salonach muzycznych w całym kraju będziecie mogły kupić specjalną płytę – „in PINK – Maciej Ulewicz prezentuje….”, stworzoną wspólnie z Maciejem Ulewiczem i Magic Records oraz Universal Music Polska. Jej koszt to 19.90, a połowa kwoty przeznaczona będzie na rzecz Kampanii. To oczywiście nie wszystko, bowiem na liście produktów mamy kosmetyki marek takich jak ORGINIS, wszystkim doskonale znanego BOBBI BROWN, czy marki LA MER.
Zwracam się do Was z prośba o wsparcie, połączmy nasze siły. Za Każdy post na Instagramie i Twitterze oznaczony hashtagiem #BCAstrength firma Estee Lauder Companies przekaże 25 dolarów na Fundacje na rzecz Badań nad Rakiem Piersi.
LICZY SIĘ KAŻDE DZIAŁANIE. JAKIE JEST TWOJE?
Kwietna akcja :) Chętnie coś kupię i napiszę :)
OdpowiedzUsuńpiekne kolory
OdpowiedzUsuńZapraszam na bloga
Zapraszam na fanpage
SUPER!
OdpowiedzUsuńpiekne kolorki, tylko te ceny, choc cel jak najbardziej szczytny!
OdpowiedzUsuńWow, ale cudności!
OdpowiedzUsuńAkcja fantastyczna.
OdpowiedzUsuń